Fra el-firma til ejendomsservice: KJÆRs Ejendomsservice har kunder i hele landet

KJÆRs Ejendomsservice, der drives af indehaver Johnny Kjær, er klar til at tage sig af alt det, du ikke selv har tid til. Med deres erfarne team og moderne udstyr er de specialiserede i alt fra græsslåning til ejendomsvedligeholdelse (Foto: KJÆRs Ejendomsservice)
Profilbillede
dato

I 2021 tog Johnny Kjær springet og grundlagde KJÆRs Ejendomsservice ApS. Efter mange år som selvstændig inden for forskellige brancher, herunder en periode med et elektrikerfirma, besluttede han sig for at kaste sig ud i et nyt koncept.

"Jeg har været selvstændig siden 1999 inden for forskellige brancher. Jeg lukkede et el-firma i 2021 og startede Kjærs Ejendomsservice ApS," fortæller Johnny Kjær om sin beslutning.

Men hvordan har KJÆRs Ejendomsservice udviklet sig siden starten? Johnny Kjær deler lidt omkring udviklingen:

"I starten var det planen, at jeg kun ville være mig selv, men efter meget kort tid kunne jeg ikke nå alle de opgaver, der kom ind, så jeg ansatte én ekstra mand. Min bedre halvdel står for at holde styr på økonomien."

Med en solid start tog virksomheden fart og udvidede hurtigt sin kundebase og serviceområder.

"Vi holder både til i Sæby og i Ballerup på Sjælland. Vi har kunder, der er landsdækkende. Vi har købt en udlejningsejendom i Sæby, så vi vil også gerne have udlejningsdelen med," forklarer Johnny Kjær om virksomhedens geografiske spredning og ambitioner.

KJÆRs Ejendomsservice tilbyder en bred vifte af tjenester, der spænder over vedligeholdelse af ejendomme, viceværtsarbejde, og håndværksmæssige opgaver.

"Vores hovedbeskæftigelse er vicevært, hvor vi har nogle ejendomme, vi passer i København. Vi har en landsdækkende kunde, hvor vi hjælper med at montere skilte på butikker, tankstationer osv."

"Vi har nogle sommerhuse, hvor vi slår græs hele sommeren. Vi hjælper også gerne med pasning af grønne områder også hos private samt alle former for handyman-opgaver," beskriver Johnny Kjær virksomhedens brede spektrum af aktiviteter.

Men uanset virksomhedens vækst og udvidelser, er der en ting, der forbliver konstant hos KJÆRs Ejendomsservice: kundeservice.

"Hos os er det vigtigt, at vores kunder får den aftalte ydelse til aftalt tid og pris. Skulle der komme noget i vejen, ringer vi altid og informerer kunden," understreger Johnny Kjær.

Du kan finde meget mere om KJÆRs Ejendomservice på deres Facebookside.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: KJÆRS Ejendomsservice