Lønmedarbejder til digitalisering og procesforbedringer i Stiholt Gruppen

dato

Er du stærk i løn fra A til Z – fra datagrundlag til afstemning – og trives du i et miljø, hvor vi digitaliserer og forenkler processer? Så er det måske dig, vi søger. Vi udvider vores lønteam og søger derfor en ny kollega, der sammen med vores nuværende lønansvarlige får ansvaret for lønbehandlingen for både IM Stiholt og Stiholt Erhverv i økonomiafdelingen i Sæby i tæt samarbejde md HR.

Du bliver en vigtig brik i et fagligt stærkt miljø, hvor vi hjælper hinanden og arbejder tæt sammen for at sikre korrekte og effektive lønprocesser.

Vi er omkring 450 medarbejdere (ca. 320 timelønnede og 130 funktionærer) og arbejder under Industriens Overenskomst. Vi kører løn i Intect og er allerede langt med at gøre processerne så digitale og effektive som muligt. Det betyder færre rutiner og mere tid til at arbejde med de lønfaglige vurderinger, hvor du kan bringe din viden i spil.

Dine hovedopgaver
• Håndtering af løn både timelønnede (månedsudbetaling) og funktionærer , inkl. kvalitetssikring af data, lønkørsler, kontrol samt bogføring/afstemning af lønkonti
• Vedligehold af stamdata, fravær og ferie – du sikrer korrekt opsætning, satser og regler i systemet
• Indberetninger til myndigheder samt håndtering af pension, feriepenge og andre lønrelaterede områder
• Rådgivning og support til ledere og medarbejdere i lønrelaterede spørgsmål
• Lønopgaverne udgør ca. halvdelen af din tid. Derudover får du opgaver i bogholderiet med afstemninger og opgaver i kreditorhåndtering.
• Samarbejde i lønteamet: sammen med din kollega driver du lønfunktionen, sparrer fagligt og hjælper hinanden med at sikre rettidige og korrekte lønprocesser

Om dig
Vi forestiller os, at du:
• har erfaring med lønadministration i Danmark – gerne både timelønnede og funktionærer
• er vant til at arbejde i et overenskomstmiljø
• er detaljeorienteret og struktureret, og bevarer overblikket omkring deadlines
• trives i et samarbejdende team, men kan også tage selvstændigt ansvar
• er serviceminded og kommunikerer klart på tværs af organisationen
• Kendskab til Intect er en fordel – ellers klæder vi dig på.

Hos os får du
• En nøglerolle i lønteamet, hvor I sammen sikrer hele lønprocessen
• Mulighed for at præge arbejdsgange og bidrage til procesforbedringer
• Dygtige kolleger, korte beslutningsveje og en uformel kultur
• Som udgangspunkt 37 t/uge men med fleksibilitet

Om Stiholt Gruppen
Stiholt Gruppen er en dansk familieejet koncern med 16 afdelinger og godt 400 medarbejdere i hele Danmark og Grønland. Vi er autoriseret forhandler af Scania lastbiler og IVECO erhvervsbiler samt importør af NTM renovationsmateriel og Jekko-kraner.

Vi leverer både service, reparation og specialløsninger til transportbranchen – og vi er kendt for vores fokus på Tillid, Kvalitet og Viden, som præger både samarbejdet med kunder og hverdagen internt.

Praktisk
Arbejdssted: Hovedsædet i Sæby
Sådan søger du: Send din ansøgning og dit CV via knappen “Søg stillingen”. Vi afholder samtaler løbende.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til regnskabschef Mie Pedersen på 96 89 89 56 eller mpe@stiholt.dk – hun fortæller gerne mere om jobbet og hverdagen i lønteamet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Im. Stiholt A/S, Trafikcenter Sæby Syd, 9300 Sæby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/db981415-fa45-4d4b-a68f-289473b567ad

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet