BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sæby Lastvognsopbygning ApS søger til snarlig tiltrædelse en serviceminded person til varetagelse af bogholderi- og økonomistyringsopgaver i virksomheden.
Sæby Lastvognsopbygning blev etableret i 1990 med hovedaktiviteten at opbygning lastbiler. Der er senere kommet nye aktiviteter til som smedjearbejde, reparation af landbrugs- og entreprenørmaskiner, reparation af havemaskiner, salg af mange forskellige typer af varer fra vores lager og butik i Sæby. Der udføres arbejde og salg til både private- og erhvervskunder.
Virksomheden ledes og ejes i dag af Tage Madsen, som har været med fra opstarten.
Bogholderifunktionen har udviklet sig over årene, og det betyder der skal anvendes mere tid på opgaverne i bogholderiet. Opgaverne har igennem mange år været udført af en ekstern bogholder, som er kommet i huset 2-4 dage om ugen, afhængig af arbejdsmængderne. Da bogholderiopgaverne hos os fortsat vil kræve en ugentlig arbejdstid på omkring 20 timer, har vores nuværende bogholder desværre valgt at opsige aftalen med os.
Til snarlig tiltrædelse søger vi derfor en fastansat bogholder til Sæby Lastvognsopbygning. Vi tilbyder således en fast stilling med en 20 timers arbejdsuge.
Vi søger en person, som har stor erfaring fra en tilsvarende stilling, hvor du har arbejdet med forskellige opgaver inden for bogholderi, økonomistyring, regnskab og løn. Sæby Lastvognsbygning anvender også et lagerstyringssystem, hvorfor det er en fordel, at du har erfaring fra en virksomhed med lagerstyring. Men det er ikke en betingelse. Du vil få et selvstændigt ansvar for at løse og udvikle opgaver i dit ansvarsområde.
Opsummeret ligger der blandt andet følgende i jobbet:
- Bogholderi funktionen
- Fakturering og debitorstyring
- Assisterer den daglige leder med at udarbejde tilbud til kunder
- Bogføring af indkøbsfakturaer, og lagerregistrering af indkøbte varer
- Udarbejdelse løn, og indberetning/afstemninger i forbindelse hermed
- Udarbejdelse af momsopgørelser og indberetninger/afstemninger i forbindelse hermed.
- Klargøre regnskabsmaterialer i forbindelse med årsafslutning og aflevering af regnskabsmateriale til selskabets revisor og bankforbindelse
- Diverse forefaldende kontoropgaver
Hvem er du:
- Du er formentlig kontor/bogholderuddannet og har erfaring med ovenstående opgaver
- Du har indgående forståelse og praktisk indsigt i administration og er villig til at arbejde bredt med administration, økonomi, bogholderi og øvrige varierende opgaver
- Du har erfaring med bogføring, lønsystemer og betalingssystemer.
Hvad tilbyder vi:
- Stillingen er en deltidsstilling på 20 timer pr uge medmindre andet aftales
- Gode og faste ansættelsesforhold
- Et spændende job med stor indflydelse på eget arbejde
- Et uformelt arbejdsmiljø
- Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer
Du bliver en del af en virksomhed, hvor du hver dag sammen med ledelsen og kollegaerne skal medvirke til at samle trådene omkring bogholderifunktionen.
Du vil indgå i en virksomhed, hvor du oplever at dagene er meget forskellige, idet opgaverne er meget forskellige.
Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15. juli 2023. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest pr 01.09.2023.
Har jobbet din interesse, så skal din ansøgning sendes til direktør Tage Madsen, Jupitervej 12, 9300 Sæby.
Ansøgning og kort CV sendes til: TM1951@outlook.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SÆBY LASTVOGNSOPBYGNING APS, Jupitervej, 9300 Sæby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: tm1951@outlook.dk
Telefonisk: 21421544
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873985