BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring fra voksenhandicapområdet? Er du skriftligt stærk og kan bidrage til, at kvaliteten af det skriftlige arbejde sikres? Så er det netop dig, vi søger til en nyoprettet stilling som socialrådgiver ved Kildemarken Herberg ApS.
Da det er en nyoprettet stilling, kan du selv være med til at forme din hverdag. Vi lægger dog vægt på, at du som udgangspunkt skal løse følgende opgaver:
• Kvalitetssikring af det skriftlige daglige arbejde i dagsbogsnotater og opholdsplaner.
• Kvalitetssikring af udarbejdede LA2-planer.
• Udarbejde statusrapporter vedr. borgere, der er visiteret til midlertidigt botilbud efter
servicelovens § 107.
• Udarbejde funktionsbeskrivelser og matchninger efter VUM.
• Implementering og opfølgning på ugeprogrammer vedr. borgere, der er visiteret til
midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107.
• Koordinering og afholdelse af handleplans- og statusmøder i samarbejde med den
pædagogiske koordinator.
• Deltage i sparring med personalet.
• Være sparringpartner til pædagogisk koordinator og visitationskoordinator i
dagligdagen.
• Løbende administrative opgaver, herunder journalisering, opdatering af stamdata mv.
Vi forventer af vores nye kollega, at du:
• Er uddannet socialrådgiver og gerne med viden og erfaring fra myndighedsrollen på
voksenhandicapområdet.
• Har stor erfaring med omfattende skriftlighed og har kendskab til VUM.
• Er proaktiv og har en positiv tilgang til arbejdsopgaverne.
• Er selvstændigt i stand til at igangsætte og strukturere din arbejdsdag.
• Har gode IT-kundskaber og er lærenem, hvad dette angår.
• Er udviklingsorienteret og bidrager til at højne det faglige niveau.
• Har ambitioner til at understøtte virksomheden i vækst og skal kunne følge med i vores
udvikling.
Vi kan tilbyde:
En hverdag, hvor vi står sammen om at få løst opgaverne og har en konstruktiv sparring på tværs af faggrupper. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor der ikke er langt fra ledelse til medarbejderne på gulvet, og hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen. Omgangstonen er uformel og hverdagen er trods travlhed stadig præget af humør og grin.
Derudover får du:
• En spændende og fagligt udfordrende stilling, hvor din kvalitetsbevidsthed kommer i
spil.
• Et engageret arbejdsmiljø med dygtige kolleger.
• En meningsfuld hverdag, hvor du kan sætte din socialfaglige viden og ekspertise i fokus.
• En konkurrencedygtig løn og arbejdsvilkår.
Om os:
Kildemarken Herberg ApS startede i 2023 som ét herberg med plads til 8 hjemløse i Sæby. Siden er vi vokset til nu at have to huse med i alt 17 pladser efter servicelovens § 110. I hvert hus er der tre fleksible pladser, hvor borgere af hjemkommunen kan visiteres til midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107.
Målgruppen er socialt udsatte, som ikke har tag over hovedet, eller som ikke kan opholde sig i egen bolig. Vores opgave er at sikre borgeren den gode overgang til at komme videre i livet, og dette gør vi med en høj grad af faglighed og trygge hjemlige rammer.
Send os allerede i dag din ansøgning samt cv. Vi afholder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har det rette match.
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte visitationskoordinator, Mette Thomsen, på tlf. 25641219 alle hverdage kl. 8.00-15.00.
Ansøgningen bedes sendes til hr@kmherberg.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikshavn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kildemarken Sæby, Kildemarken, 9300 Sæby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127407