Vagtplanlægger til Hobbitten i Sæby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er DU kollegaen vi søger - brænder du for opgaveløsning omkring vagtplanlægning? 

På Hobbitten arbejder vi ud fra kerneopgaven ”Vi sætter mennesket først – gennem handlekraft, partnerskaber, forenkling og dialog”

Den organisation, du bliver en del af
Den fælles kerneopgave i Job og Velfærds Voksensocialafdeling er at have mennesker i fokus. Det kræver noget af os, og vi arbejder derfor bevidst med vores faglige perspektiv. At tage afsæt i den enkeltes energi og gejst er et væsentligt pædagogisk greb hos os, og vi insisterer på at undersøge, hvordan den enkelte kan være mest mulig aktiv og komme i spil i eget liv. 

Hobbitten er et helhedstilbud under Almen Boliglovens §105, med støtte efter Servicelovens §85 og §104. Der er plads til 12 borgere organiseret i 3 levegrupper.

De mennesker der bor på Hobbitten er kendetegnet ved en autismediagnose samt en varierende grad af psykisk udviklingshæmning, hvor de pædagogiske indsatser tilrettelægges ud fra et tidligt udviklingstrin. Målgruppen er voksne borger, der har brug for hjælp og støtte i alle forhold, samt behov for et særligt tilrettelagt og struktureret miljø.

Der arbejdes ud fra principperne i TEACCH og neuropædagogisk støtte, med udgangspunkt i kerneopgaven. Det pædagogiske arbejde bygger på ansvarlighed, respekt og nærvær. Den enkelte borger bliver set og hørt. Der arbejdes med struktur, forudsigelighed og genkendelighed som konstruktive pædagogiske redskaber, tilpasset den enkelte borgers behov. 

Om stillingen
Stillingen er en fast stilling på 30 timer. Du vil i samarbejde med Lederen være ansvarlig for, at opgaveløsningen omkring vagtplanlægningen fungere i alle dele af organisationen. Derudover vil der i stillingen være ledelsesunderstøttende opgaver.  

Vi kan tilbyde

  • Et Botilbud, hvor den indsats vi levere tager udgangspunkt i de mennesker der bor her.
  • En afvekslende hverdag, hvor du er i daglig kontakt med kollegaer og samarbejdspartner.
  • En arbejdsplads i udvikling, hvor du selv er med til at udvikle en optimering af vagtplanlægningen,  

Dine primære opgaver vil være:

  • Planlægning og drift af vagtplanen.
  • At arbejde i systemet OPTIMA.
  • Sikre at overenskomster, arbejdstidsaftaler og lokalaftaler overholdes. 
  • Udføre forskellige borgerrelaterede administrative opgave – Disse kan variere og planlægges løbende sammen med Leder. 

Vores forventninger til dig:

  • At du har kendskab og erfaring med OPTIMA
  • Du er servicemindet, struktureret og kreativt tænkende. 
  • Du kan navigere i en hektisk hverdag og har viljen og modet til at samskabe de bedste muligheder til gavn for kerneopgaven. 
  • Du har gode samarbejdsevner og byder positivt ind i forhold til kollegaer og er i løbende dialog med TR og Leder.
  • Det er en fordel hvis du har kendskab til og erfaring med at forholde dig til overenskomster, arbejdstidsregler og lokalaftaler. 

Ansøgningsfrist: 19 april 2024, vi forventer at holde samtaler i uge 17.

Arbejdsstedets adresse
Stygge Krumpenvej 50, 9300 Sæby

Løn og ansættelsesvilkår
Aftales efter gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation. Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommunes Voksensocialafdeling
Vores DNA – en del af noget større
I Voksensocialafdelingen vil vi være pionerer i faglig særklasse. Vi sætter mennesket først, og sammen styrker vi den enkeltes potentiale. Det er denne spændende organisatoriske virkelighed, du får mulighed for at blive en del af.
Vi har en stærk kultur, der omfavner et lige så stærkt menneskesyn. Vi tror på, at alle mennesker er forskellige og derfor har unikke måder at være betydningsfulde på. Det gælder både de mennesker, vi er her for, og de mennesker vi er her sammen med. Som en del af forvaltningen Job og Velfærd har vi en hel central rolle i at sikre vækst, fælleskab og velfærd i Aalborg Kommune.
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger. 

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikshavn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Stygge Krumpenvej 50, 9300 Sæby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023044

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet